פורטל תעשייה וייצור מוצרים לשיווק וקידום מכירות שלוש דרכים להשתמש בחומרי שיווק וקידום מכירות לקידום העסק שלך

שלוש דרכים להשתמש בחומרי שיווק וקידום מכירות לקידום העסק שלך


מוצרים לשיווק וקידום מכירות

מוצרים לשיווק וקידום מכירות משמשים לקידום מותג, נושא או מוצר. מוצרי קידום מכירות הם בדרך כלל משכנע, והם ניתנים בדרך כלל לקהלים ממוקדים כדי לעזור להם לקבל החלטה על מוצר מסוים. הם שימושיים גם עבור פעילויות עסקיות אחרות, כגון יצירת מודעות למותג. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד ניתן להשתמש במוצרי קידום מכירות כדי לקדם את העסק שלך. הנה שלוש דוגמאות. להלן היתרונות של שימוש בחומרים אלה:

מהם חומרי שיווק וקידום מכירות?

אם אתה בעל עסק, בטח שמעת על חומרי שיווק וקידום מכירות. הם יכולים לשמש למטרות רבות ושונות. הם יכולים להיות פוסטרים, גרפיקה של מדיה חברתית או תוכניות שהמשתתפים יכולים לשמור. בסופו של דבר, המטרה שלהם היא ליידע אנשים על האירועים והמוצרים שלך. אילו סוגי חומרים אתה משתמש יהיו תלויים בקהל היעד של העסק שלך. הנה כמה דוגמאות של הסוגים הנפוצים ביותר של חומרי קידום מכירות.

הדפסה ופרסום דיגיטלי הן שתי צורות נפוצות של שיווק. פרסום הדפסה הוא הסוג המסורתי ביותר של שיווק. צורות אחרות של פרסום מודפס נפוצות גם הן, כולל פליירים, מגזינים וסוגים אחרים של ספרות עסקית. פרסום דיוור ישיר הוא דרך פופולרית נוספת לקידום מוצר או שירות. שיווק במדיה חברתית הוא דרך יעילה נוספת לקידום אירוע או עסקה מיוחדים. שני סוגי חומרי הפרסום יפיקו עניין בעסק שלך וימשכו לקוחות חדשים.

פוסטרים הם צורה נפוצה של פרסום מודפס. כרזות מודפסות הן בדרך כלל שלטים גדולים המוצגים ברחבי העיר או באירועים מיוחדים. כרזות אלה מכילות מידע מוגבל על חברה, אך חשובות להשגת תשומת לב. פוסטרים ניתן לתת ישירות, בדואר לצרכנים, או אפילו חילק בתערוכה מקצועית. המידע שסופק צריך להיות קל לזכור. יתר על כן, פוסטרים עשויים לכלול קטעי קרע עם פרט אחד על הצעות החברה.

איך מקדמים מוצרי קידום מכירות?

קידום מוצר דורש אסטרטגיות שיווק יצירתיות כדי להגיע לקהל ספציפי. תהליך השקת המוצר אינו שלם ללא קידומו. קמפיין מוצלח מסייע בהגברת המודעות והמכירות למותג ואף יכול לכסות את עלויות פיתוח וייצור המוצר. קידום מתוכנן כראוי יכול להביא רווח רב כאשר המוצר מושך מספיק תשומת לב מצד הצרכנים. להלן מספר טיפים לקידום מוצר:

בעת בחירת מוצר קידום מכירות, ודא שיש לו מטרה פונקציונלית עבור הקהל שלך. אם אתה מבשלת מלאכה, שקול קוזי כדי לקדם את המותג שלך. אם אתה מסעדה, בחר בקבוקי מים שאנשים משתמשים בהם בפועל, כמו ספלים לשימוש חוזר. אם אתה מבשלת מלאכה, שקול קוזי, שהם נהדרים להחזקת בירה ומשקאות אחרים. לא משנה איך אתה משתמש במוצר קידום מכירות, זכור לדעת מה המטרות שלך לקמפיין ולהיצמד אליהם.

מוצרי קידום מכירות חינם הקש על הערך הנתפס של אנשים. הם ייקחו אותם וישתמשו בהם, מה שאומר שתקבל חשיפה מורחבת למותג שלך. מחקר שנערך על-ידי פ.פ. מ. הראה כי שישים אחוז הצרכנים הגיב בחיוב הסחורה פרומו. מוצרים אלה עלו על ביצועי הטלוויזיה, הדואר הישיר והמודעות המודפסות. אז, בעוד השקעה במוצרי קידום מכירות הוא רעיון נהדר, זה לא מבטיח הצלחה. אתה עדיין יכול להשיג תוצאות על ידי שילובם עם אסטרטגיות שיווק אחרות.

כיצד מוצרי שיווק וקידום מכירות עוזרים לעסק שלך?

מנהיגים עסקיים יודעים את כוחם של מוצרי קידום מכירות לבנות נאמנות למותג ולבנות קשרי לקוחות. הם יכולים לשמש גם כמתנות הערכת עובדים, פריטי נאמנות לקוחות, מתנות לתערוכות, מתנות למסיבת חג ועוד. כאשר משתמשים בהם היטב, מוצרי קידום מכירות מאפשרים לעסקים להתאים אישית את החוויה לקהל שלהם ולספק ערך רב ערך. הלקוחות יהיו נאמנים למותגים המציעים משהו בעל ערך ונותנים הפניות לחבריהם. זה כמה חשוב מוצרי קידום מכירות עבור עסקים מכל הגדלים.

מוצרים מקודמים מאפשרים לעסקים להשתמש בלוגו שלהם על פריטים יומיומיים בהם ישתמשו הנמענים. הם גם נשארים בבתיהם של הנמענים, ומבטיחים שהמותג שלך יישאר בראש ובראשונה עבורם. זה חיוני אם אתה רוצה לבנות נאמנות למותג ולשפר את זיהוי המותג. בנוסף, מוצרי קידום מכירות ניתן להשתמש כדי להגדיל את הזכירות המותג. במחקר שנערך לאחרונה, מוצרי הקידום של החברה נקשרו לעלייה של 2.5 נקודות ברושמים החיוביים בקרב הצרכנים.

בנוסף להיותם יעילים מאוד לבניית מותגים, מוצרי קידום מכירות הם דרך נהדרת להשיג עסקים חוזרים. מוצרי קידום מכירות חינם יעילים יותר קר-קורא לצרכנים עבור הרכישה הראשונה שלהם. המותג של החברה הוא דבר חי, ואת המראה של המוצר צריך לשקף את זה. סקרים יכולים לעזור להאיץ את התהליך הזה ולעזור לך להימנע מטעויות נפוצות. סקרים אלה יחשפו גם היכן מוצרי שיווק וקידום מכירות זקוקים לשיפורים.