פורטל תעשייה וייצור רכיבים אלקטרוניים מה חשוב לדעת על חלקים ורכיבים אלקטרוניים תעשייתיים?

מה חשוב לדעת על חלקים ורכיבים אלקטרוניים תעשייתיים?


Industrial Electronic Parts and Components

עם הביקוש הגובר בתעשייה, מהנדסים ומקצוענים רכש חייב להיות מסוגל לתכנן מראש. זה קריטי במיוחד כשמדובר באספקת רכיבי חשמל אלקטרוניים.

מהנדסים ואנשי מקצוע ברכישה חייבים לשתף פעולה הדוק עם ספקים ומפיצים כדי לטפל במחסור באספקת החשמל. תקשורת תכופה ותכנון קפדני מאפשרים לעסקים לעמוד בדרישותיהם מבלי לפגוע באיכות המוצר או בבטיחותו.

ישנם גדלים שונים לרכיבים אלקטרונים

רכיבים חשמליים ואלקטרוניים הם הכרחיים בתעשיות רבות. אלה כוללים נגדים, קבלים, נתיכים, טרנזיסטורים, מעגלים משולבים (מעגלים משולבים), ממסרים, מתגים ומנועים.

גדלים סטנדרטיים זמינים. כל חלק יכול להיות מזוהה על ידי שלה יצרן חלק מספר ומפיץ / ספק חלק מספר.

לחלק מהרכיבים האלקטרוניים יש מוליכות תרמית

מוליכות תרמית היא תכונה של חומרים, מדידת יכולתם להעביר חום. חומרים בעלי מוליכות גבוהה יכולים לספוג ולפזר חום במהירות, בעוד שמוליכים גרועים הם העברת חום פחות יעילה.

קיימים חומרים שונים של ממשק תרמי עבור יישומים שונים. כל חומר מציע תכונות ויכולות ייחודיות משלו, ולכן חיוני לקבוע אילו מהם מתאימים ביותר לצרכים שלך.

חלק מהרכיבים בעלי יכולת התנגדות לשליטה בזרם חשמלי

נגד הוא רכיב אלקטרוני המאפשר לך לשלוט בכמות הזרם הזורם דרכו. הם מסווגים לפי דירוג כוח וערך התנגדות.

בעת רכישת חלקים אלקטרוניים תעשייתיים ורכיבים, ההתנגדות של הנגד הוא אחד הגורמים הקריטיים ביותר לקחת בחשבון. ביצוע הבחירה הנכונה יכול לעשות את כל ההבדל עבור השורה התחתונה שלך.

רכיבים אלקטרוניים בעלי בידוד

בידוד הוא חומר המפחית את העברת הקול והחום בין החללים. זה שומר על בתים קרירים בקיץ וחמים בחורף, תוך צמצום חשבונות האנרגיה.

מבודדים בנויים בדרך כלל מחומרים לא מתכתיים כמו פלסטיק, עץ או גומי. חומרים אלה בעלי עמידות רבה והם משמשים לעתים קרובות ביישומים המוניים.

חלקים ורכיבים אלקטרוניים תעשייתיים נחשפים למגוון אלמנטים סביבתיים העלולים להידרדר את עמידות הבידוד. בידוד ממלא תפקיד אינטגרלי בהגנה מפני התחשמלות או קצר חשמלי.

בדיקת בידוד במהלך תחזוקה שגרתית יכולה לספק תובנות יקרות ערך לגבי איכותו ככל שהתנאים משתנים. למרבה הצער, בדיקות אלה מסתמכות בדרך כלל על מדידות יחסיות ולא על ערכים מוחלטים.

רכיבים אלקטרוניים דורשים מתח שונה

מתח הוא ההבדל בפוטנציאל החשמלי בין שתי נקודות במעגל. הוא נמדד בוולט ומעניק ג ' אול אחד של אנרגיה לכל קולומב של מטען שעובר דרכו.

הבנת מתח חיונית לטיפול נכון במכשירים אלקטרוניים והימנעות מנזק. יתר על כן, ההבנה מדוע רכיבים מסוימים דורשים מתח גבוה יותר מאחרים מועילה.

עמידים בטמפרטורות שונות

מכשירים אלקטרוניים חייבים להיות מסוגלים לעמוד בטווח טמפרטורות. זה קריטי במיוחד עבור אלקטרוניקה המשמשת בתעשיות רפואיות וחלל, שם כישלון יכול להיות השלכות חמורות.

מהנדסים מסתמכים לעתים קרובות על קירור פעיל או פסיבי בעת תכנון אלקטרוניקה הפועלת מחוץ לטווחי טמפרטורה רגילים כדי להבטיח אמינות. למרבה הצער, במקרים מסוימים זה לא יכול להיות ריאלי או רצוי.

מקדם הטמפרטורה של ההתנגדות יכול להיות בעל השפעה רבה על הפרמטרים החשמליים בחלקים. זה עושה את זה מאתגר עבור מהנדסים לבחור רכיבים שמבצעים באופן עקבי לאורך כל תוחלת החיים התפעולית שלהם.

כיום, יצרני חלקי מוליכים למחצה מייצרים רק מבחר מוגבל של חלקים שווים מבחינה פונקציונלית שיכולים לעמוד בטמפרטורות מעבר ל-70 מעלות צלזיוס. יש ביקוש הולך וגובר לחלקי טווח טמפרטורות רחבים מלקוחות בתעשיות תעופה וחלל, צבא, חיפושי נפט ותעשיות רכב.

לקריאה נוספת אודות חלקים ורכיבים אלקטרוניים תעשייתיים הקליקו:

https://dartech.co.il/