פורטל תעשייה וייצור חברת אחזקה וניהול נכסים מהי החשיבות בתחזוקת הבניין?

מהי החשיבות בתחזוקת הבניין?


אחזקת מבנים ונכסים

תחזוקה מתייחסת לתרגול המתמשך של שמירה על מבנים ונכסים שנראים במיטבם תוך ביצוע יעילות מקסימלית.

רמת התחזוקה הנדרשת תלויה במספר גורמים הקשורים לעיצוב הבניין, איכות החומרים ופונקציונליות כמו גם מיקום. יתר על כן, עמידה בתקנים סטטוטוריים או בנושאי בריאות ובטיחות עשויה למלא תפקיד.

מהו ניהול נכסים בבניינים?

ניהול נכסים של מתקנים הוא התרגול של פיקוח על תחזוקה ותפעול של בניינים כדי להבטיח שהם יכולים למלא את התפקידים החיוניים שלהם עבור אלה שעובדים בפנים. המשפחה כוללת תחזוקה של בניינים לפי הצורך, כך שהם ממשיכים לפעול לפי הצורך לעובדים בפנים.

כמונח רחב, הערכת נכסים כוללת את כל צורות הנכסים החל מקבוע (מפעל וציוד) ועד לטכנולוגיה והתאמה. עסקים קטנים נוטים לסווג נכסים לפי עלות ביחס לתקציב; ארגונים בינוניים וארגוניים לעתים קרובות מרחיבים את ההגדרה הזו עוד יותר על ידי שילוב השקעות מחזור חיים הדורשות מחויבות משמעותית לאורך זמן.

ניהול נכסים הוא הנוהג השיטתי של הפעלה, תחזוקה, שדרוג וסילוק נכסים בצורה חסכונית תוך מעקב אחר עלויות, סיכונים ופרמטרי ביצועים להשגת תשואות מיטביות על נכסים נטו, איזון סיכונים עם ביצועים ושיפור אמינות התהליכים העסקיים.

ניהול נכסים חורג משיקולים פיננסיים ומשפטיים מסורתיים; זה כולל העסקת שיטות הנדסיות כמו הנדסת תחזוקה, הנדסת מערכות, הנדסת אמינות, הנדסת בטיחות תהליכים, הנדסת תעשייה וניתוח סיכונים.

כמנהל מתקן, סביר להניח שאתה תהיה אחראי לפיתוח תוכניות ניהול נכסים אסטרטגיות לפקח, לפקח ולתכנן מתקנים כדי להבטיח שהם פועלים ביעילות.

ההבדל בין תחזוקה ומתקנים?

תחזוקת הבניין היא מרכיב בלתי נפרד מכל בניין מוצלח. תחזוקה קבועה שומרת על ציוד ומערכות הפועלים בצורה אופטימלית, הגדלת שביעות רצון הדיירים תוך הגדלת תוחלת החיים של הנכס.

שירותי תחזוקה בדרך כלל מתחלקים לשתי קטגוריות עיקריות: תגובתי ומונע. תחזוקה תגובתית מתייחסת בדרך כלל לכל תיקונים הדרושים כאשר משהו נשבר, בעוד עבודה מונעת נועדה להאריך את תוחלת החיים של נכסים או מערכות.

צוות תחזוקת הבניין שלך אחראי על שמירה על הכל פועל ותיקון מהיר של חלקים שבורים. הם משתמשים לעתים קרובות במערכת ניהול עבודה משולבת כדי לעקוב אחר בקשות שירות נכנסות, רמות מלאי של שירותי ניהול עבודה ותוכניות שירות.

שמירה על כל מחלקת תחזוקת מתקן מסתמך ביעילות על בעל פתרון תוכנה תחזוקה יעיל במקום לארגן הכל ביעילות במיקום אחד. על ידי מציאת פתרון התוכנה האידיאלי, צוותים יכולים לחסוך זמן וכסף באמצעות ניהול הזמנות עבודה, תזמון בדיקות ומשימות, מעקב אחר מלאי וציוד ניהול מלאי ומעקב אחר נכסים ביתר קלות מאי פעם.

שירותי החירום והמכון חייבים להבטיח שמירה על מבנים כדי להשיג ביצועים, בטיחות ויעילות מקסימליים. יתר על כן, הם חייבים לצפות לצרכים עתידיים של מרחב כדי להיות מוכנים לטווח קצר וארוך לכל דרישות בלתי צפויות.

מהם שלושת תחומי ניהול הנכסים?

תחזוקה של בניינים כוללת מגוון של פעילויות שנועדו לשמור על בניינים ומתקנים פועלים, החל שמירה על יחידות מיזוג אוויר ורישיונות תוכנה פעילים בבטחה כדי לוודא ציוד יכול להיות מופעל ללא סיכון.

תחזוקת הבניין משרתת את המטרה להבטיח שכל הבניינים, כולל אלה שעוברים שיפוץ, פועלים ביעילות וביעילות. זה יכול לכלול עדכון שיטות ונהלים מיושנים, הגדלת אמצעי הבטיחות או פיתוח שיטות מעקב טובות יותר של ציוד.

ניהול נכסים כולל שלושה היבטים עיקריים של ניהול מתקנים בבניינים: תשתיות, שכירות ופעולות. הכרה בחשיבותו של כל אזור לניהול מתקנים תאפשר לך להבין באופן מלא כיצד ניהול מתקנים משפיע על היעדים הפיננסיים של החברה שלך.

הסכמי שכירות מתארים בדרך כלל מי משלם אילו הוצאות בתוך בניין ומבוססים על מנת למקסם את הרווח התפעולי הנקי. למשכירים ולדיירים יש בדרך כלל יעדים שונים; מנהלי נכסים פועלים להבטיח ששני הצדדים יישארו מיושרים בכל הנוגע לערכי הנכסים, רמות התפוסה וציפיות ההכנסות.

מנהלי נכסים עובדים על מנת למקסם את הרווח התפעולי הנקי של הבניין על ידי קיצוץ בהוצאות תפעוליות, ניצול פחת ושיפורי הון והיוון פחת עבור דיירים ומשקיעים כאחד. יתר על כן, מנהלי נכסים מבינים כיצד מיסי מקרקעין משפיעים הן על הרווח התפעולי הנקי והן על תזרים המזומנים לאחר תשלומי שירות החוב.

פרטים נוספים בלינק המצורף: אחזקת מבנים בתל אביב_אדן