פורטל תעשייה וייצור חביות חשיבותן של חביות תעשייתיות

חשיבותן של חביות תעשייתיות


חביות

חביות תעשייתיות משמשות לאחסון חומרים נוזליים הדליקים. הם יכולים לשמש למספר מטרות, כמו שמן מוטורי וכימיקלים. עם זאת, ישנם סכנות רבות הקשורות לחביות אלה, ולכן עליכם להיות זהירים ביותר כשאתם מטפלים בהם. כדי לעזור לך להגן על עצמך, עליך לדעת שחביות תעשייתיות ידועות גם כתופי פלדה סגורים. אם הם לא אטומים כראוי, הם יכולים לפלוט אדים וכימיקלים רעילים. זה הופך אותם ל"פצצה וירטואלית "שיכולה להתפוצץ אם ניצוץ או חשמל סטטי מצית את התוכן. לרוע המזל, ישנם מאות חביות אלה למכירה ב- Craigslist, וחלקן אפילו מתפרסמות כמלכודות שפמנון ופחי אשפה.

מהן חביות תעשייתיות?

ישנם סוגים רבים של חביות, והם מגיעים במגוון גדלים וחומרים. תעשיית התרופות, למשל, משתמשת במגוון חביות לאחסון מדויק של כימיקלים. ענף זה צריך גם לקיים רישומים מדויקים של חומרים, ולכן חביות הן מכריעות לפעילותה. חביות פלסטיק ופלדה זמינות עם יכולות של 30 עד 55 גלונים.

תופים פלסטיים הם סוג אחר של חבית תעשייתית. מכולות אלה עשויות מפוליאתילן בצפיפות גבוהה (HDPE), קלקר וניילון. הם משמשים לאחסון והובלה של סוגים שונים של חומרים, ומתאימים במיוחד לחומרים קאוסטיים. חביות פלסטיק נמצאות בשימוש נרחב בתעשייה הכימית.

חביות נירוסטה הן אפשרות פופולרית נוספת. חביות אלה עמידות לשימוש חוזר, והן דרך חסכונית לאחסן נוזלים ומוצקים. הם גם ניתנים למחזור. מספר תעשיות משתמשות בחביות פלדה, כולל תעשיית התרופות, ייצור המזון ותעשיית התעופה. ניתן להשתמש בהם לאחסון מוצרים רבים ושונים, מכימיקלים ועד מזון.

תוף פלדה, הידוע גם בשם חבית נפט, הוגן לראשונה בפטנט בשנת 1905 על ידי עובד של חברת הייצור של נלי בלי ברזל. תוף הפלדה, שהיה מיועד במקור ל -55 גלונים, בשימוש נרחב בתעשיית הנפט. ואז בתחילת שנות הארבעים החלו חברות הנפט להשתמש בתופים של 200 ליטר. הם הפכו לסמל לסחר הנפט העולמי ולעולם המחולק.

למה ניתן להשתמש בחביות תעשייתיות?

חביות פלדה הן בחירה טובה למטרות אחסון תעשייתי, מכיוון שניתן להשתמש בהן שוב. חביות אלה ניתנות למחזור, ואפילו פגומות יכולות לתקן או להחזיר מחדש. הם עמידים ורב -תכליתיים, ומשמשים בתעשיות מגוונות כמו מזון ותעופה.

תופי פלדה יכולים להחזיק כל דבר, החל משמן מנוע לכימיקלים דליקים. הם יכולים גם להוות סכנה בטיחותית פוטנציאלית אם הם לא נפרדים כראוי. תוף פלדה אטום יכול להתפוצץ בקלות כאשר ניצוץ או חשמל סטטי מצית את התוכן. קל למצוא חביות תעשייתיות למכירה באופן מקוון. לקרייגסליסט יש מאות רשימות עבורם. חלקם משווקים כמלכודות שפמנון או פחי אשפה.

בעוד שאנשים מסוימים עשויים לחשוב שחביות מועילות רק לאחסון נוזלים, יש להם מגוון שימושים אחרים. מלבד האחסון, הם מועילים לערכות שפכים. כמה חביות מצוידות גם בגלגלים, ומבטיחים תחבורה קלה וניידות. אתה יכול אפילו להזמין חביות עם אביזרים כמו כיסויים, מכסים מיחזור ומשפכי בטיחות.

ענף התרופות משתמש בכמה סוגים של חביות. הסיבה לכך היא שחברות תרופות זקוקות לכמויות מדויקות של כימיקלים, וחביות הן דרך נהדרת להבטיח חשבונאות מדויקת. בנוסף לכל אלה, הם גם הכרחיים להובלה ואחסון חומרים.

מדוע חביות תעשייתיות נחוצות?

חביות חיוניות במגוון תעשיות. הם דרך חסכונית ואמינה לאחסון נוזלים ומוצקים. ניתן להשתמש בהם שוב, וניתן אפילו לתקן אותם, להחזיר מחדש ולמחזר מחדש. ניתן להשתמש במכולות אחסון רב-תכליות וארוכות טווח למגוון מוצרים, כולל תרופות, מזון ומשקאות.

כדי ליצור חבית, הצעד הראשון הוא ליצור גוש מתכת מוצק. בלוק זה עשוי לשקול בין 10 ל 30 ק"ג, אך בדרך כלל הוא בערך עשרים עד עשרים ושבע קילוגרם. ברגע שהבלוק מוכן, היצרן יכול להתחיל בתהליך עיבודו לחביות. החביות המוגמרות הן כ- 1.3 ק"ג במסה.

סוג החבית המשמשת תלוי בחומר ובשימוש בו. סוגים מסוימים של חביות עמידים יותר מאחרים, בעוד שאחרים נוטים יותר לפגיעה. חביות פלסטיק, למשל, מחוזקות לרוב בחישוקי פלדה כדי למנוע מהתמוטטות ושבירה. תופים מסוימים כוללים גם חותם אבטחה סביב הפתיחה לצורך אבטחה נוספת.

חביות פלסטיק בהירות בהרבה מפלדה, כך שניתן להעביר אותן ביתר קלות. ניתן להתאים אותם גם עם מנעול סגירה, החוסך עלויות משלוח. הם יכולים לשמש גם למטרות לא תעשייתיות, כמו קומפוסטציה של גן ואוסף מי גשמים.