פורטל תעשייה וייצור מיתוג לרכב,רכבים מדוע מומלץ לבחור ברכב היברידי מחברת לינק אנד קו? 

מדוע מומלץ לבחור ברכב היברידי מחברת לינק אנד קו? 


לינק אנד קו מכונית היברידית פלאג-אין

הרכב ההיברידי לינק אנד קו  הינו הרכב החשמלי הראשון שלהם, שהופיע לראשונה באירופה ובסין לפני שיכנס לשוק האמריקאי בסביבות 2024.

חברת קבוצת ג 'ילי, לינק אנד קו , אמורה להשיק את המכונית החשמלית הראשונה שלה, ולהציג את המודל באמצעות תמונות טיזר ברשתות החברתיות. הוא ייבנה על אותה פלטפורמה כמו וולוו אקס-סי-40 ורכבי שטח קומפקטיים חכמים מספר 1, הכוללים רמזים לעיצוב שנלקחו מרכב הקונספט של היום הבא.

מה זה רכב היברידי פלאג-אין?

רכבי פלאג-אין כוללים מנוע חשמלי לחלוטין וסוללות גדולות הניתנות לטעינה מהירה. בהתאם לדגם ומקור הכוח, מכוניות אלה יכולות לנסוע קילומטרים רבים אפילו באמצעות צריכת חשמל מינימלית. כדי לנצל את סוג זה של תוכנית הטעינה של השירות החשמלי המקומי שלך, להירשם עכשיו – אולי אפילו לשלם על זה מראש כדי להימנע מחכה הצעת חוק להגיע!

כלי רכב היברידיים וחשמליים קיימים כבר זמן מה, אך מכוניות פלאג-אין הטביעו סוף סוף את חותמן בכבישים המהירים העולמיים. דוגמאות כוללות את שברולט וולט, טויוטה פריוס וטסלה דגם ס – כולם סבירים יחסית לנהיגה עם חיסכון פוטנציאלי אם אתה גר קרוב מספיק לרשת חשמל כדי להשתמש בהם באופן קבוע.

מהם היתרונות של מכונית היברידית פלאג-אין

ישנם יתרונות רבים לרכישת רכב היברידי פלאג-אין, מה שהופך אותם לאופציה אטרקטיבית עבור קונים לרכב ירוק. לא רק רכבים אלה מסייעים בהפחתת פליטות מזיקות, אלא שהם יכולים גם לחסוך לך כסף בטווח הארוך על ידי חיסכון בעלויות הדלק.

מכוניות היברידיות פלאג-אין כוללות מנוע בנזין ומנוע חשמלי שניתן לטעון מחדש על ידי חיבור המכונית לשקע חשמל או לתחנת טעינה בבית, בעבודה או בחניונים ציבוריים. יתר על כן, היברידים תוספים בדרך כלל מתגאים בחבילות סוללות גדולות יותר מאשר היברידים סטנדרטיים, ומאפשרים להם לפעול יותר זמן על כוח חשמלי.

אחד היתרונות העיקריים של כלי רכב היברידיים מתקעים הוא שהם זכאים לתמריצי מס פדרליים על מכוניות חדשות עד 7,500 דולר. החזרים אלה יכולים לעזור לכסות את עלות הרכב גבוהה יותר ולהפחית את חשבונות הדלק שלך באותו זמן.

דגם היברידי פלאג-אין משתמש במנוע חשמלי עם בלימה מתחדשת כדי ללכוד אנרגיה שאחרת תאבד. זה עוזר להאריך את חיי כרית הבלם ולהפחית את צריכת הדלק בעת נהיגה בעיר.

היברידים תוספים משתמשים בכ-30% עד 60% פחות נפט מאשר עמיתיהם הקונבנציונליים בשל העובדה כי חשמל נוצר ממקורות מתחדשים כמו תחנות כוח הידרו-חשמליות או גרעיניות. יתר על כן, הם אינם יוצרים פליטת צינור זנב באזורים עירוניים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור נהגים ירוקים המעוניינים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם.

מדוע מומלץ לרכוש רכב פלאג-אין היברידי לעומת רכב חשמלי?

כלי רכב היברידיים הם מכוניות המונעות בבנזין המצוידות במנוע חשמלי הפועל בתיאום עם מנוע הבעירה הפנימית שלו (קרח), לשיפור צריכת הדלק ולהפחתת הפליטות. היברידים לעתים קרובות טוענים את הסוללות שלהם באמצעות שימוש בקרח או באמצעות בלם חידוש, תלוי באיזו אפשרות נבחרה.

מערכת בלימה רגנרטיבית מפנה אנרגיה שאחרת הייתה הולכת לאיבוד למנוע במהלך הבלימה חזרה לסוללה, מה שהופך אותה למועילה במיוחד בעת טעינה כאשר הסוללה חלשה.

מכוניות אלה דורשים טעינה בבית, אשר יעלה כסף. אבל זה יכול להיות שווה את ההוצאה אם אתה מחפש רכב ידידותי לסביבה וחסכוני יותר.

היברידים תוספים משלבים את היעילות של היברידים עם חבילת סוללות מורחבת, ומעניקים להם טווחים ארוכים יותר על כוח חשמלי בלבד מאשר רוב היברידים המסורתיים יכולים ללכת. כמה היברידים תוספים עשויים להגיע עד 20-30 קילומטרים על סוללה בלבד.

לקריאה נוספת היכנסו לאתר:

https://lynkco.co.il/